Vracení zboží a reklamace
Nemáte z dodaného zboží radost a chcete jej do 14 dnů vrátit? Nebo je poškozené? Je to jednoduché.
A jistě Vás příjemně překvapí, jak u nás zboží vyměníte či vrátíte snadno a rychle. Za využití níže uvedené zpětné dopravy Vám bude účtováno 50,-Kč.
Při výměně nebo vrácení zboží je nutno vrátit nepoškozené zboží, bez známek užívání v původním nepoškozeném obalu.
POZOR! Prosíme, abyste zboží nezasílali na dobírku! Zboží nebude převzato.
Jak při vracení zásilky postupovat
- Vytiskněte fakturu k objednanému zboží, která Vám od nás byla zaslána e-mailem. Faktura je důležitá, abychom dokázali identifikovat, kdo nám zboží vrací.
- Vracené zboží zabalte zpět do přepravní krabice stejným způsobem, jak bylo doručeno k Vám, a navíc přiložte vytištěnou fakturu.
- Přepravní krabici pečlivě zalepte, aby během přepravy nedošlo k jejímu otevření.
- Takto připravený balík předejte na nejbližší podací místo Zásilkovny, kde současně sdělte vratkový kód 92942046.
- Na základě tohoto kódu obsluha Zásilkovny vygeneruje zpětný štítek a ten nalepí na zásilku.
- Při předání balíku obsluze Zásilkovny si vyžádejte potvrzení o jeho přijetí.
Jakmile se balík vrátí k nám, zkontrolujeme jej a pošleme Vám v co nejkratší době peníze za vrácené zboží zpět na účet. Platba za využití uvedené zpětné dopravy (s našim vratkovým kódem) bude odečtena od ceny za vracené zboží.
Poškození zásilky při dopravě
Velmi výjimečně se může stát, že dopravce zásilku poškodí, případně zásilka dorazí nekompletní. Případný problém s dopravcem vyřešíme a v oprávněném případě škodu nahradíme. Vždy je ale nutné, abyste nás informovali o poškození zásilky písemně na náš e-mail do 24 hodin od převzetí! Přiložte fotografie poškozeného zboží.
Reklamace
Na většinu našeho zboží se vztahuje 24 měsíců záruční doby. Náležitosti jsou opět upraveny našimi obchodními podmínkami a zakládáme si na ukázkovém řešení reklamací - veškeré oprávněné reklamace vyřizujeme v co nejkratší době a bez problémů. Nemusíte se bát, že byste na vyřízení museli čekat zákonných 30 dní. Většinu reklamací vyřešíme do 10 dnů.